Népszava a Népszaváról

Elkötelezett befektető érkezett a Népszavához, a piacvezető országos napilap így biztonságban működhet és fejlődhet a jövőben – jelentette be Puch László, hogy megválik az újságtól, melynek kiadóját a Horizont AG nevű érdekeltségén keresztül birtokolta. A Népszava új tulajdonosa Leisztinger Tamás egyik cége, a Proton Trade Zrt.

A Népszava a milliárdos Orbán-családról

Ezúttal inkább arra szeretném fölhívni a figyelmet, hogy a mai napon, amikor az egész hazai sajtó boldogan rágja a semmire sem jó képviselői vagyonbevallások gumicsontját, a Népszava egy olyan címlaptörténettel jelent meg, amely precízen összerakja – cégnevekkel, bevétel- és osztalék-adatokkal, a Simicska Lajos nevű stróman kiválásának következményeit is bemutatva -, hogyan vált szép csöndben multimilliárdossá az „üzleti ügyekkel nem foglalkozó” Orbán Viktor családja a miniszterelnök 2010 óta tartó országlása alatt.

Őfelsége ellenzéke? A 444.hu szerint a Népszavát Orbán finanszírozza

Tessék mondani, hihető a 444. sztorija, hogy közvetve (állami hirdetések révén) Orbán Viktor finanszírozza a Népszavát? Egy olyan újságot, amelynek online kiadásán ezek a címek vannak: Ingyen busz viszi a Fidesz híveit a Békemenetre, Simonka már iskolásoknak is osztogatja reklámpólóit (A fideszes politikus korábban óvodásokat lepett “ajándékaival). Tiborcz rémülten menekült a kamera elől (videó). Márki-Zay Péter nem hagyja magát. Kiderült: Semjén a repülés szerelmese, és “luxusvadászik”.
A 444 ugyanis azt állította, hogy Orbán Viktor személyesen állapodott meg Puch Lászlóval, az MSZP egykori pénztárnokával a Népszava napilap finanszírozásáról.

%d bloggers like this: