Rájött saját álhírére a 168 óra

Posted by

Batka Zoltán
>Olvasom: Letörölte a „DK: Soros György áll Márki-Zay mögött címmel” szombaton reggel megjelent írását a 168.hu és az azt átvevő civilhetes.net nevű oldal. A 168 Óra internetes szerkesztősége a törölt cikkben olyanokat állított, hogy értesülése szerint Gyurcsány Ferenc pártelnök péntek délután az előválasztás eddigi eseményeit a Demokratikus Koalíció stábjával értékelve azt állította, hogy Soros György beállt Márki-Zay Péter mögé, a hódmezővásárhelyi polgármester ennek köszönheti sikereit.

Nem igazán értem a dolgot. A kolléga aki ezt az “infót” megkapta, annak az első hallásra azonnal tudnia kellett volna, hogy az egy tipikus fakenews. Gyurcsány ilyennel legfeljebb csak viccelődhetett, azt Fletó is pontosan tudja, hogy sültbolondság az egész: ha ma “Soros” beáll valaki mögé, azzal kb. egy ezredszázalékot sem mozdít népszerűségén. “Soros” egy Fidesz által az agyhalott hülyéknek kreált mítosz, a szalonzsidózás korszerűsített formája. A valóságban a Soroshoz kötődő Nyitott Társadalom alapítvány természetesen támogat néhány (nem sok) civil szervezetet, ám Magyarországon ezek jobbára egy maroknyi jogvédő szakértelmiségi, akik hónap végén megkönnyebbülten sóhajtanak, ha ki tudták fizetni a telefonszámlájukat, nemhogy kiterjedt, milliárdokat felemésztő propaganda tevékenységet folytassanak. Mármost ezt minden melózó, terepen mozgó újságíró pontosan tudja. A Fidesz propagandistái általában vagy szénhülyék, vagy cinikus szemétládák vagy lusta gazemberek akik a büdös életben nem jártak utána, hogy mi valójában az igazság a Fidesz fröcsögéséből, egyáltalán nem jártak utána semminek, csak leírták, amit elvártak tőlük. Ha ezt a “hírt”, így a 168 lehozta, akkor vagy az egyik, vagy a másik opció él. Ha viszont ott valaki beállt propagandistának, akkor meg mi a francnak kér bocsánatot?