Kiderült, miért nem engedte be a Fradi a HVG tudósítóját

Posted by

HVG
>Több sajtóorgánum munkáját is korlátozták a  Ferencváros – Dinamo Kijev BL-meccsen, hívta fel a figyelmet a Magyar Lapkiadók Egyesülete. Az egyesület szerint ezzel a magatartással nem pusztán a sajtó, hanem a közönség jogai is sérülnek. “Mindenkinek joga van arra, hogy megfelelően tájékoztassák a helyi, az országos és az európai közélet ügyeiről, valamint Magyarország polgárai és a magyar nemzet tagjai számára jelentőséggel bíró eseményekről. A médiarendszer egészének feladata a hiteles, gyors, pontos tájékoztatás ezen ügyekről és eseményekről” – idézik a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény egyik rendelkezését.
A klub átküldte, hogy a hvg.hu melyik cikkét sérelmezi: a tavalyi önkormányzati választási kampány idején Pikó András Facebook-bejegyzését szemléztük, amelyben a független jelölt többek között azt írta, hogy a józsefvárosiak nem azt érdemlik, hogy a pénzüket kerületi fideszes politikusok és háttéremberek megbízására költsék. A későbbi polgármester akkor megnevezett egy céget, amelyről azt írta, hogy a Ferencvárosi Torna Club marketing- és reklámügyeit végzi, a bíróság azonban később kimondta, ez nem így van, mi pedig a megfelelő módon közzé is tettük az erről szóló pontosítást. Ennek ellenére a klub nem biztosított akkreditációt munkatársainknak a BL-találkozókra.

hvg.hu